Onze experts zijn u graag van dienst bij vraagstukken en projecten op het gebied van gebied van contactcenters, Telecom- en ICT, technologische en organisatorische integratie (waaronder Het Nieuwe Werken) en beleidsontwikkeling.

KlantContactCentrum

Het KlantContactCentrum is niet meer weg te denken binnen organisaties die te maken hebben met een grote klantomgeving. Of het nu gaat om overheden of bedrijfsleven, het klantcontactcentrum is de linking-pin met de klant. Het inrichten van een KCC kent velerlei aspecten, van ICT tot klantinteractieprocessen, van operationele besturing tot strategische beleidsvraagstukken. Daarbij is het KCC een belangrijke bron van informatie. Hoe beweegt de klant zich, hoe worden producten ontvangen, wat zijn de meest effectieve methoden om de klant te bereiken. De KCC-medewerkers kunnen de antwoorden geven; zij hebben immers dagelijks contact met de klantomgeving. Auditel heeft jarenlange ervaring in de KCC-wereld, zowel op het terrein van de toegepaste technieken als op het organisatorische en procesmatige vlak.

Blog tag: Advies KCC

Telecom en ICT

Organisatorische en technologische veranderingen dwingen bedrijven en organisaties om keuzes te maken. Strategische dilemma's vertalen zich naar keuzes voor de inrichting van processen, applicaties en netwerk. Inclusief business case en beveiliging. Het Telecom en ICT Beleid geeft het kader voor de afweging van de verschillende opties. Auditel beschikt over de kennis, de kunde en de ervaring om samen met de klant de belangrijke ontwikkelingen te inventariseren, hierin een afweging te maken en tot vaststelling van Beleid te komen. Werken onder architectuur is hierbij belangrijk om te borgen dat de maximale toegevoegde waarde van Telecom en ICT Beleid voor de klant wordt geleverd. Vernieuwingsinvesteringen worden door Auditel vertaald naar (Europese-) aanbestedingen en implementatieprojecten.

Blog tags: Advies Telecom en ICT Telecom Beleid Architectuuroplossingen Telecom

Het Nieuwe (samen-) Werken

De vernieuwing van technologische mogelijkheden om binnen een organisatie of bedrijf samen te werken dwingt organisaties en bedrijven om keuzes te maken. Strategische dilemma's vertalen zich naar keuzes voor de inrichting van processen, applicaties en netwerk. Inclusief business case en beveiliging. Het Nieuwe (samen-) Werken vraagt om beleid. Er is een kader nodig voor de afweging van de verschillende opties. Auditel beschikt over de kennis, de kunde en de ervaring om samen met de klant de belangrijke ontwikkelingen te inventariseren, hierin een afweging te maken en tot vaststelling van Beleid te komen. Werken onder architectuur is hierbij belangrijk om te borgen dat de maximale toegevoegde waarde voor de klant wordt geleverd. Vernieuwingsinvesteringen worden door Auditel vertaald naar (Europese-) aanbestedingen en implementatieprojecten.

Blog tag: Het Nieuwe (samen-) Werken