De vernieuwing van de software voor het contact center vraagt de beantwoording van een aantal strategische dilemma’s. Wat zijn de dilemma’s en wat te kiezen?

De Informatierevolutie begon als een revolutionaire verandering van het managen van bestaande data. Het blijkt eigenlijk te gaan om data te gebruiken voor het managen van nieuwe informatie. Niets en niemand blijft buiten schot. Een revolutie revisited!

De juridisering van de IT business is in rap tempo de laatste jaren toegenomen. In de zakelijke markt zeilen leveranciers vaak scherp aan de wind: the happiness of a low price is long forgotten after the bitterness of a bad delivery. Er is een cyberwar gaande. IT professionals moeten leren denken in juridische termen. Het is niet meer verantwoord om juridisch naïef te blijven.

De focus van het management van het KlantContactCentrum is vooral operationeel gericht. Brandjes blussen en knelpunten oplossen zodat de servicelevels worden gehaald. Toch is het tijd voor risicomanagement!

Digitale technologie transformeert de relatie tussen klant en organisatie. De relatie verandert van offline naar meer online. Wat valt er te leren van de financiële wereld?

Het contract tussen klant en leverancier is leidend in de verplichtingen die onderling is aangegaan. Maar als de leverancier van de leverancier failliet gaat, wat moet je dan als klant doen. Stilzitten is geen optie.

De economische groei stagneert in de westerse wereld. Er lijkt sprake van een langdurige stagnatie door het afnemen van een stijging in de productiviteit. Technologie in combinatie met een collaboratie cultuur kan de oplossing zijn.

Draadloze netwerken zijn nu voornamelijk gebaseerd op WiFi. Er is een alternatief in de maak gebaseerd op licht: LiFi. Een vervanging of een aanvulling op WiFi?

ICT is nu de belangrijkste bron voor economische groei . De overheid heeft een rol te spelen. Het CPB heeft een voorstel gedaan voor een policy voor marktordening. Is er sprake van technofobie bij het CPB?

Roaming binnen de Europese Unie landen verandert per 15 juni 2017. Dit naast andere redenen, als flat fee voice, bedrijfsbundels, VoLTE, 5G, geven aanleiding uw huidig contract voor mobiele communicatie te reviewen op marktconformiteit.